Menü Bezárás

Az ügyfélfogadás és a közszolgáltatások változásai a Főpolgármesteri Hivatalban és a Fővárosi Önkormányzat cégeinél

Budapest címere

A járvány miatt ismét változik az ügyfélfogadás és az elérhető szolgáltatások köre a Főpolgármesteri Hivatalban és a fővárosi közszolgáltató cégeknél. Kérjük, lehetőség szerint az elektronikus ügyintézési lehetőségeket vegyék igénybe!

 

BKK

A BKK Központi ügyfélszolgálata (1075 Budapest, Rumbach Sebestyén u. 19–21.) továbbá a BKK Ügyfélközpontok normál nyitvatartás szerint az ügyfelek rendelkezésére állnak.

Kérjük azonban, hogy továbbra is a városszerte elérhető mintegy 370 jegy- és bérletautomata használatát részesítsék előnyben és csak indokolt esetekben forduljanak a személyes ügyfélszolgálatokhoz. A jegyautomatákból a legtöbb jegy- és bérlettípus megvásárolható. Az automaták üzemeltetője minden karbantartási esemény során elvégzi a leggyakrabban használt felületek fertőtlenítését, azonban a biztonságos használat érdekében a BKK ajánlja, hogy aki teheti, válassza az érintésmentes bankkártyával történő fizetést, és a jegyvásárlás után fertőtlenítsék a kezüket.

Az ügyfélközpontok egységesített 7.00 – 19.00 óra közötti nyitvatartással üzemelnek. A Rumbach Sebestyén utcai Központi ügyfélszolgálat hétfőn, kedden és csütörtökön 9-17 óráig, szerdán 9-19, pénteken 9-15 óráig fogadja az ügyfeleket. A Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren található két ügyfélszolgálati pont átmenetileg továbbra is zárva tart, újbóli nyitásuk a reptéri forgalom indulásától függ. További részleteket itt talál.

Az értékesítő helyeken továbbra is kötelező az orr és a száj eltakarása a 6 évnél idősebbek számára. Csak a nyitott pultok számával megegyező számú ügyfél tartózkodhat benn egyszerre; illetve biztosítjuk az ügyfeleink számára a kézfertőtlenítő szer használatát a bejáratnál. Javasoljuk ugyanakkor az érintésmentes fizetést.

Továbbra is megszokott nyitvatartás szerint várja a vásárlókat 9 fővárosi jegy- és bérletpénztár a Batthyány téren, az Örs vezér terén, a Puskás Ferenc Stadionnál, a Blaha Lujza téren, a Corvin-negyednél, Újpest-központnál, a Nyugati pályaudvarnál és a Nagyvárad téren. Kérjük, aki ezek valamelyikében vásárol, lehetőség szerint érintésmentes bankkártyával fizessen a megbetegedési kockázatok csökkentése érdekében.

További információk a BKK oldalán.

 

Budapest Közút

Közútkezelői hozzájárulás kérelmek és kárrendezési ügyek intézése:

A társaság Bánk bán utcai ügyfélszolgálati irodája 2020.11.16-tól további rendelkezésig nem fogad személyesen ügyfeleket.

Kezelői hozzájárulás igényléséhez az ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu e-mailcímre juttassák el a kérelmeket (a kitöltött, aláírt kérelem űrlapokat és a digitális mellékleteket pdf formátumban). Nagyobb méretű digitális tartalom esetén zip-file vagy mammutmail fogadása is lehetséges. A kérelmeket postai úton is bnyújthatóak, az esetben a digitális mellékleteket CD/DVD-n szükséges mellékelni. Postacím: 1518 Budapest, Pf. 86, Budapest Közút Zrt.

Közterület-foglaláshoz térképszelvényt e-mailben lehet igényelni  az ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu e-mailcímen. Aluljáróban található helyszín esetén térképszelvény a budapestkozut@budapestkozut.hu e-mailcímen igényelhető.

A kérelmekhez kitöltendő űrlapok a https://www.budapestkozut.hu/kezeloi-hozzajarulasok menüpont alatt érhetők el.

Kárrendezéssel kapcsolatos bejelentéseket a karrendezes@budapestkozut.hu e-mailcímre juttassák el.

Teherforgalmi ügyek

A 1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 19-21. szám alatt működő ügyfélszolgálat és pénztár az egészség védelmét szolgáló egyedi eljárásrend betartásával tart nyitva. 2020. november 16-tól a szerdai munkanapokon – 19 órai zárás helyett – a pénztár 17 órakor zár. Egyebekben a nyitva tartás nem változik, hétfőtől csütörtökig 9 és 17 óra között, pénteken 9-től 15 óráig fogadják az ügyfeleket.

Továbbra is lehetőség van a TOBI online rendszerben megigényelt behajtási hozzájárulásokat, illetve közútkezelői hozzájárulásokat (túlsúly-túlméretes engedélyek) a rendszeren keresztül online felületen bankkártyával, illetve a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra átutalással kiegyenlíteni.

Írásban a teherforgalom@budapestkozut.hu címen, illetve telefonon hétfőtől csütörtökig 8-16 óra között, pénteken 8-14 óra között a 06 1 3255 255 számon állnak az ügyfelek rendelkezésére.

Taxi ügyfélszolgálat

A Budapest VIII. kerület Asztalos Sándor út 16. szám alatti ügyfélszolgálat változatlan rendben hétfőtől csütörtökig 8 és 16 óra között, pénteken 8.00 és 13.30 között várja az ügyfeleket.

A taxiállomás-használati hozzájárulások kiadása elektronikus ügyintézés útján bonyolítható:
online: http://taxiugyintezes.budapestkozut.hu
e-mail cím: idopontfoglalas@budapestkozut.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: 06 70 456 93 97

Valamennyi ügyfélszolgálaton kötelező a maszk viselése.  Kérjük, hogy személyes ügyfélszolgálatunkon és a jármű szemléjén egészséges állapotban és a foglalt időpontban jelenjenek meg!

A társaság honlapján minden további információ megtalálható:

https://www.budapestkozut.hu
https://www.budapestkozut.hu/karrendezes
https://www.budapestkozut.hu/kezeloi-hozzajarulasok

 

Budapesti Nagybani Piac Zrt

A nagybani piac továbbra is zavartalanul működik, amennyiben ezzel ellentétes intézkedés történik, haladéktalanul értesíti ügyfeleit kommunikációs csatornáin és e-mailen keresztül. A koronavírus járvánnyal összefüggésben azonban a működési rend több ponton módosult. Kérjük, ennek részleteiről tájékozódjanak a www.nagybani.hu oldalon.

 

Budapesti Temetkezési Intézet Zrt.

2020. november 11-től a vonatkozó kormányrendelet alapján a temetéseken résztvevők összlétszáma 50 főre korlátozódik. A ravatalozó termekben legfeljebb 10 fő tartózkodhat betartva a 1,5-2 m-es védőtávolságot. A külső ravatalozásoknál is kérjük ezt a távolságot betartani!

Kérjük, hogy a temetési hely, sír környékén a temetésen résztvevők a sírtól minimum 2 méteres távolságban helyezkedhetnek el, hogy a BTI munkatársai a temetéssel kapcsolatos fizikai munkát biztonságos távolságban végezhessék.

A társaság arra kéri a temetést intéző hozzátartozókat, hogy az ügyintézésre előre foglaljanak időpontot és csak különösen indokolt esetben keressék fel személyesen az ügyfélszolgálatot. A BTI web-oldala segít a tájékozódásban, illetve az online ügyintézésben. Aki a fertőzés bármely tünetét észleli magán (láz, köhögés, hasmenés, fáradékonyság), azt kérik, hogy kizárólag telefonon, e-mailben érintkezzen a BTI munkatársaival!

A társaság javasolja, hogy idősek helyett lehetőség szerint meghatalmazottjuk jöjjön a személyes ügyintézésre.

A Központi Felvételi iroda elérhető telefonon a +36 1 323 5224 számon, az elotakarekossag@btirt.hu e-mail címen, vagy a weblapon  üzemeltetett üzenetküldő szolgáltatással, illetve az ingyenesen hívható zöld számon: +36 80 200 611.

Sírhely hosszabbítási ügyek intézésére szintén az elektronikus csatornák és a telefonos ügyfélszolgálat igénybe vételét kéri a társaság. A járványhelyzetre tekintettel az anyagi terhek mérséklése érdekében a részletfizetés törlesztőrészleteinek időtartamát – igény szerint – 12 hónapra emeli.

 

FKF Nonprofit Zrt.

Az FKF Nonprofit Zrt. újraindította a lakossági lomtalanítást Budapesten a kerületi önkormányzatokkal korábban egyeztetett menetrend szerint.

További részleteket a lomtalanítás időpontjairól és szabályairól az FKF honlapján talál.

Azon kerületek lakossága számára, ahol a három hónapos rendkívüli járványhelyzet miatt a lomtalanítást nem lehetett a tervezett időpontban megtartani, Társaságunk átmeneti jelleggel kiegészítő kompenzációs szolgáltatási csomagot ajánl fel, hogy a háztartások a felhalmozódott lomoktól mielőbb megválhassanak.

A kiegészítő kompenzációs szolgáltatási csomag 2020. július 6-tól érhető el, kizárólag az érintett kerületek lakossága részére, akik az alább részletezett feltételek mellett, az év végéig, előzetesen egyeztetett időpontban, háztartásonként mindösszesen maximum 400 kg lom egyszeri beszállítására kapnak lehetőséget az FKF Nonprofit Zrt. két hulladékudvarában kialakított hulladékgyűjtőponton. További részletes információkat itt talál.

 

Az FKF dolgozóinak egészségének védelmében a társaság továbbra is az alábbi szabályok betartását kéri a lakosságtól:

  • A használt maszkokat, kesztyűket, papírzsebkendőket, ételmaradékokat és más esetleg fertőző hulladékot zárt csomagolásban helyezzék a szemétgyűjtőkbe!
  • Kihelyezéskor fertőtlenítsék a tartályok fogantyúját, az ürítéseket követően pedig mossák ki, ha mód van rá fertőtlenítsék is a tartályokat.
  • A kukákba csak annyi hulladékot tegyenek, hogy a teteje lecsukható legyen! Az FKF viszonteladó partnerei forgalmaznak olyan zsákokat, amelyekben a szokásos mennyiségen felül keletkező többlet háztartási hulladék kihelyezhető. Tudjuk, hogy ezek beszerzése többlet időt és pénzt igényel, de fontos, hogy ezzel segítse Ön is a járvány újbóli terjedését! A járvány idején is lehet kapni háztartási- és zöldhulladék gyűjtő zsákokat az alábbi értékesítési helyeken. Mielőtt útnak indul, ellenőrizze a listát, mert vannak olyan megszokott értékesítési pontok, amelyek a járvány idején nem tartanak nyitva vagy nem forgalmazzák a termékeket.

A járványügyi helyzet enyhülésére tekintettel az FKF ügyfélszolgálati irodái ismét fogadják az ügyfeleket. Azonban kérjük, hogy a lehetőleg továbbra is elsősorban online ügyfélszolgálatunkat vegyék igénybe. A szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdés, bejelentés esetén ingyenesen hívható a telefonos ügyfélszolgálat is(+36 80 353 353). Ügyintézés elektronikus levelezési címen (fkfzrt@fkf.hu), az online ügyintézés menüpont alatt vagy postái úton (1439, Bp., Pf.: 637.) továbbra is lehetséges. Kérjük, hogy csak indokolt esetben forduljanak személyesen az ügyfélszolgálati irodákhoz.  Személyes ügyintézés esetén a hosszabb várakozás elkerülésének érdekében kérjük, használják az  online időpontfoglalást!

Ügyfeleink és a munkavállalóink egészségének megóvása érdekében továbbra is arra kérjük, hogy használják a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt, viseljenek maszkot, illetve az ügyféltérben egyszerre csak a nyitva tartó munkapultokkal megegyező számú ügyfél tartózkodjon, kísérő személy pedig csak indokolt esetben lépjen be az irodába.

A nagy lakossági igény miatt az FKF már 13 hulladékudvarát nyitotta meg újra. Mielőtt útnak indul, kérjük, ellenőrizze az egyes hulladékudvarok nyitvatartását  valamint az egyes udvarokba bevihető hulladéktípusokat és a leadható mennyiségeket és egyéb szabályokat

Emellett a társaság újranyitotta a két Újrahasználati Központját, ahol a már megunt, de még használható és mások számára még értéket képviselő használati tárgyak adhatóak le.

Lom, illetve építési bontási hulladékot maximum 150-150 kg súlykorlát erejéig kizárólag budapesti lakosok adhatnak le, a szükséges dokumentumok bemutatása mellett. Építési-bontási törmeléket csak zsákolva lehetséges leadni, ömlesztve nem áll módunkban átvenni!

A társaság az eseti hulladékszállítással kapcsolatos szolgáltatását továbbra is szünetelteti.

A vegyeshulladék begyűjtés folyamatosan üzemel. Kerti zöldhulladékgyűjtő zsákok, valamint a háztartásokban keletkező többlet háztartási hulladék elhelyezésére szolgáló zsákok a viszonteladói partnereknél továbbra is megvásárolhatók.

Nem fogad szerződéssel nem rendelkező beszállítókat a Pusztazámori Regionális Hulladékkezelő Központban, továbbá lakossági ügyfelek által beszállított hulladékot sem fogad.

 

FŐKERT Nonprofit Zrt.

A FŐKERT által üzemeltetett játszóterek, fitneszparkok üzemelnek. A játszóterek homokfelületeinek tisztítását folyamatosan zajlik a biztonságosabb használat érdekében.

A FŐKERT által üzemeltetett illemhelyek a megszokott nyitvatartás szerint működésnek.

Az társaság ügyfélszolgálati elérhetősége: zöldszám: +36 80 277 275 (hétfőtől csütörtökig: 7:30-16:00, péntek: 7:30-12:00 ), e-mail: ugyfelszolgalat@fokert.hu.

A társaság Komposzttelepe (1106 Budapest, Keresztúri út 130.) zavartalanul működik az alábbi nyitva tartás szerint: hétfő-csütörtök: 7:00-15:00 (behajtás 14:30 óráig), péntek: 7:00-12:30 (behajtás 12.00 óráig).

 

FŐKÉTÜSZ Fővárosi Kéményseprőipari Kft.

A vírushelyzet miatt módosult az ellátási rendszer. A FŐKÉTÜSZ ütemezett módon, megrendelés nélkül kizárólag a társasházakban végzi el az ellenőrzést. A nem társasházi ingatlanok esetében az ingatlan tulajdonosának vagy használójának egyedileg kell megrendelnie a kéményellenőrzést. Amennyiben az adott ingatlan gazdálkodóval érintett úgy kötelező megrendelni és fizetős, amennyiben magántulajdonú és magánhasználatú az ingatlan, az ellenőrzés ingyenes és megrendelése élet- és vagyonvédelmi okokból mindenképpen javasolt. Az ellenőrzésre vonatkozó megrendelések leadhatók a Társaság telefonos ügyfélszolgálatán (06/1-999-0664) vagy online felületén (kemenysepro.hu).

 

Főpolgármesteri Hivatal

A Főpolgármesteri Hivatalban 2020. november 16-ától a személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.

Az ügyfélszolgálati irodák zárva tartanak, ez alól kivétel a Hajléktalan Információs Iroda (Budapest VIII. kerület, Könyves Kálmán körút 84.), itt továbbra is fogadják a hajléktalan ügyfeleket. A Hajléktalan Információs Irodán csak a hajléktalanok rendkívüli települési támogatása igényelhető, más típusú ügyet itt nem lehet intézni.

A Főpolgármesteri Hivatalban a munkavégzés ettől függetlenül zavartalanul folyik.

Beadványokat személyesen 1052 Budapest, Városház u. 9-11. címen a II-es kapu ügyfélregisztrációs pultjánál tudnak benyújtani. Kérjük, hogy a járványra tekintettel beadványaikat lehetőleg

  • postai úton (1840 Budapest) vagy
  • elektronikus úton (Ügyfélkapu vagy e-Papír szolgáltatás)

nyújtsák be.

Az ügyfélszolgálat továbbra is elérhető telefonon (06 1 327-1208 vagy 06 1 327-1269) vagy emailben is felveheti velünk a kapcsolatot (ugyfelszolgalat@budapest.hu)

A helyi adó ügyek intézésről a https://ssl.budapest.hu/web_hair/ portálon vagy a 06 1 411-7000 telefonszámon tájékozódhatnak.

 

FŐTÁV Zrt.

A FŐTÁV Zrt. személyes ügyfélszolgálati irodái működnek. Azonban továbbra is javasoljuk, hogy elsősorban az online ügyfélszolgálati felületen intézzék a számlázással, az adatok változásával és a műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyeiket. Amennyiben mégis személyes ügyintézésre van szükségük, úgy javasoljuk hogy online  foglaljanak időpontot a hosszabb várakozás elkerülésének érdekében. Ügyfelek és munkatársak egészségének megóvása érdekében kérik, hogy az ügyfélszolgálat felkeresése esetén használják a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt, és viseljenek maszkot. Az ügyféltérben egyszerre csak a nyitvatartó munkapultok számával megegyező számú ügyfél tartózkodhat! Kérik az ügyfeleket, hogy egyedül érkezzenek az ügyintézésre, kísérő személy jelenléte csak indokolt esetben megengedett.

A FŐTÁV Zrt.-nél megszűnik a hibaelhárítási tevékenységekre vonatkozó korlátozás, vagyis a társaság szakemberei immár a lakásokban is végeznek munkát. A közszolgáltatási feladatokon kívül eső más műszaki szolgáltatásokat a kapacitások függvényében látja el a vállalat.

A nyári időszakban, a fűtési idény lezárultával esedékes ürítések és visszatöltések terén korábban bevezetett rendkívüli intézkedések ugyancsak módosulnak. A részleteket a társaság honlapján találhatóak meg.

A FŐTÁV Zrt. ügyfelei továbbra is az online ügyfélszolgálati felületen tudják intézni a számlázással, az adatok változásával és a műszaki ügyekkel kapcsolatos főbb ügytípusokat. Az ügyintézési idő megnövekedhet, tekintettel arra, hogy a rendkívüli helyzetben csak azokat az alapvető szolgáltatásokat nyújtja a társaság, amelyeket az ÁSZF rögzít.

A társaság javasolja, hogy a csekkes befizetés helyett ügyfelei válasszák az elektronikus fizetési lehetőségeket. Számláikat kiegyenlíthetik bankkártyával az online ügyfélszolgálati felületen, csoportos beszedéssel, Díjneten keresztül, illetve átutalással a számlán feltüntetett bankszámlaszámra. Átutalás esetén a közlemény rovatban minden esetben hivatkozzanak a kiegyenlíteni kívánt számla sorszámára; megkötött részletfizetési megállapodás részleteinek átutalásakor pedig a megállapodás azonosító számára.

 

Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. (FCSM)

A 1087 Budapest, Kerepesi út 19. szám alatti Központi Ügyfélszolgálati Iroda az ügyfélszolgálati iroda és telefonos ügyfélszolgálat (Call Center) az alábbi nyitvatartása 2020. november 16-tól módosul. Kérjük azonban, hogy a járvány terjedésének fékezése érdekében lehetőség szerint továbbra is elsősorban telefonos és online ügyfélszolgálatunkat vegyék  igénybe és csak indokolt esetben válasszák a személyes ügyintézést! 

Nyitvatartás: hétfő: 10.00 – 18.00, kedd-csütörtök: 8.00 – 16.00, péntek: 8.00 – 14.00

Az ügyfélszolgálati iroda és telefonos ügyfélszolgálat (Call Center) december hónapban az általános nyitva tartástól eltérően, az alábbiak szerint fogad ügyfeleket:

  • 11-én, pénteken 8-16-ig,
  • 12-én, szombaton 8-14-ig,
  • 23-án, szerdán 8-12-ig,
  • 31-én, csütörtökön 8-12-ig.

Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek igénybe vehetik az e-ügyintézési szolgáltatást is. Személyes ügyintézés esetén is javasoljuk az előzetes online időpont foglalást a hosszabb várakozás elkerülésének érdekében.

Call center: 06-1-455-4303
Elektronikus cím:
ugyfelszolgalat@fcsm.hu
Online ügyintézés:
http://www.fcsm.hu/eugyfelszolgalat/

Az ügyfélszolgálati irodába csak szájmaszkban és a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítő használatát követően lehet belépni! A helyiségben, egy időben, legfeljebb az ügyintézők létszámával megegyező számú ügyfél tartózkodhat! Egyszerre több ügyfél esetén kérjük, hogy az irodán várakozzanak!

 A 2040 Budaörs, Szabadság út 134. szám alatti Ügyfélszolgálati Pont minden kedden 8.00-16.00 óra között fogadja az ügyfeleket.

 

Fővárosi Vízművek

A Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálati kirendeltségei a központi ügyfélszolgálat kivételével 2020. március 17-től átmenetileg zárva tartanak. A társaság arra kér mindenkit, hogy a többi ügyfél és ügyintézők fertőzésveszélyének kiküszöbölése érdekében válasszák az online ügyintézést.

Halaszthatatlan esetekben a központi ügyfélszolgálati irodában lehetséges a személyes ügyintézés. Cím: 1138 Budapest, Váci út 182. Központi ügyfélszolgálati irodánk mostantól csak heti egy alkalommal, szerdán 8.00 és 15.00 óra között fogadja három ügyfélszolgálati pultnál ügyfeleinket. A helyiségben egyszerre csak hárman tartózkodhatnak az ügyféltérben. Az ügyintézők és az ügyfelek közé védő plexielemet helyeztünk el, a bejárathoz kézfertőtlenítőt, az irodába speciális légtisztítót telepítettünk.

Kérjük, hozza magával a személyes iratait és azonosítóját, melyet bármelyik vízdíjszámláján megtalál (készülékhely, szerződéses folyószámla). Amennyiben olyan szolgáltatási szerződés miatt fordul a társasághoz, amely más nevére szól (házastárs, élettárs, szülő, gyermek, főbérlő stb.), kérjük, hozza magával a kitöltött és aláírt meghatalmazás nyomtatványt is, melyet a linkre kattintva tud letölteni. A nyomtatvánnyal megegyező adattartalmú, kézzel vagy géppel írt meghatalmazást is elfogadnak. Amennyiben a személyes ügyintézés mégis halaszthatatlan, kérjük, használja az ügyfélszolgálat bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt, illetve ha az időjárás megengedi, az irodán kívül várakozzanak!

Mérők leolvasása: március 18-tól felfüggesztik a lakásokban található vízmérők leolvasását, ezzel is csökkentve a vírus terjedésének esélyeit. Ezért kérjük, hogy az éves leolvasás időszakában küldje be mérőállását online ügyfélszolgálatunkra vagy az okostelefonokra letölthető Otthon+ applikáció segítségével, így elkerülheti, hogy leolvasás és diktálás hiányában becsült mérőállás alapján állítsunk ki számlát.

Számlázás, befizetés: Váltson elektronikus számlára, ami nem csak biztonságos, hanem kényelmes is. E-számla igénylését a Fővárosi Vízművek online ügyfélszolgálatán kezdeményezheti. Amennyiben Ön a Díjbeszedőtől kapja a vízdíjszámlát, elektronikus számlára vagy díjfizetésre a Díjnet rendszerén keresztül van lehetősége.

A vezetékes ivóvíz továbbra is biztonságos!

A koronavírus az ivóvíz fertőtlenítésére használt klór hatására azonnal elveszíti fertőző képességét, és a klór elpusztítja a vírust. Mindezeknek köszönhetően a tiszta, kezelt ivóvíz fogyasztása biztonságos, a vírus nem képes bejutni az ellátórendszerbe, és nem képes életben maradni az ivóvízben.

A Fővárosi Vízművek által szolgáltatott víz teljesen zárt, automatizált ivóvízellátó rendszeren keresztül jut el a víztermelő kúttól egészen a csapokig. Eközben sem emberrel, sem állattal nem kerül kapcsolatba. Amikor valaki megnyitja a csapot, ő az első ember, akivel a víz érintkezik. Ennek megfelelően kizárt annak a lehetősége, hogy egy olyan vírus, amely alapvetően cseppfertőzéssel terjed, az ivóvízen keresztül juthasson el a felhasználókig. Ugyancsak kizárt, hogy a másik kimutatott hordozó, az emberi ürülék által bejuthasson a vezetékes vízbe, hiszen az ivóvízellátó rendszer semmilyen módon sem érintkezik szennyezett vízzel.

Online elérhetőségeink

Online ügyfélszolgálatunk
Otthon+ applikáció a Google Play áruházban
Otthon+ applikáció az App Store-ban

Megosztás